Isten Hozott Kedves Látogató!

Lélekcsepp:

Lélekcsepp: "Mint az esőre, úgy vártak rám, és szájukat tátották, mint tavaszi záporra." Jób 29,23

2011. november 22., kedd

Beszámoló a sülysápi kirándulásról

Kicsiny csapatunk, 2011. augusztus 19.-én, reggel, indult el Sülysáp fele. Csapatunk, amely tizenöt fős volt, három felnőttből, egy gyerekből és tizenegy fiatalból tevődött össze. Az út hosszú és fárasztó volt, de a nagyon jó hangulat fölülmúlta a meleget és a fáradtságot.
      Estefelére meg is érkeztünk Sülysápra, ahol nagyon kedvesen és lelkesen fogadtak bennünket. A vacsora előtt egy rövid sétát tettünk a falu egyik részében, majd elfogyasztottuk a finom vacsorát. A vacsora mellett nagyon sok kedves szót is intéztek hozzánk  mind a polgármester úr mind a lelkes fogadó családok. A rövid beszélgetés után mindenki az elszállásoló családjával hazatért, hogy ott kipihenhesse az út fáradalmait és felkészüljön a másnapi ünneplésre, kirándulásra, fellépése.
    Másnap, augusztus 20.-án , Szent István ünnepén, a csapatunk Gödöllőre látogatott, ahol meglátogattuk a kastélyt majd a városban sétáltunk egy keveset. Ebédre ismét visszatértünk Sülysápra, ahol az ebéd után színes programok vártak bennünket.  A Kapás Udvarban megcsodálhattuk az olaszországi néptáncosok előadását, egy fúvószenekar előadását, a kenyérszentelést, a polgármester úr ünnepi beszédét, az Ebadták zenés előadását. Ezek mellett a közönség láthatta a mi előadásunkat, amely a csősztáncunk bemutatását  és két dal eléneklését tartalmazta. Ezen programok után kezdődött az utcabál, ami nagyon vidám hangulatú volt, sokat nevettünk és táncoltunk együtt a sülysápi fiatalokkal és a mulatni vágyókkal.
     Egy rövid pihenés után, augusztus 21.-én Budapestre látogattunk, a sülysápi fiatalokkal együtt. Budapesten megcsodáltunk a Parlament épületét, mind kívülről mind belülről, majd utána ellátogattunk a Terror Házába, ahol bepillantást nyertünk a 1944-es nyilas rémuralomba, valamint az 1956-os hírhedt kommunista terrorszervezet, az ÁVH, tetteibe, eseményeibe.  A Terror Háza után felmentünk a Citadellára ahonnan csodálatos a kilátás Budapestre. Mindenki bámészkodott, fotókat készített, sétált, és gyönyörködött a csodaszép kilátásban. Az utolsó állomásunk Budapesten a Hősök tere volt, valamint egy rövid séta a közeli ligetben. Vacsora időre visszatértünk Sülysápra, ahol a vacsora után ismét összegyűltünk, hogy a búcsú estét is együtt töltse kicsiny  csapatunk a sülysápiakkal. Ez az este is nagyon jól telt mindannyiunk számára. Sokat beszélgettünk, énekeltünk és játszottunk együtt, majd éjfél magasságában hazatértünk, hogy rákészüljünk a másnapi hazaindulásra és a fárasztó útra.
    22.-én reggel 9 óra után nem sokkal, könnyes búcsút vettünk a  sülysápiaktól és elindultunk hazafele. Az út ismét hosszú és fárasztó volt, de az éneklések, nevetések, beszélgetések kellemessé tették számunkra az utazást.
      Azt hiszem mindannyiunk nevében mondhatom, hogy ez a négy nap nagyon szép, tanulságos, élményekben gazdag, és nagyon jó hangulatú volt. Reméljük, hogy jövőre is el tudunk majd látogatni, Sülysápra, minél többen, és ők is eljönnek hozzánk a következő év során is.
Ezúton is mindnyájuknak nagyon szépen köszönjük a vendéglátást és a kedves fogadtatást.                                                                                                                                             Bartalis Zselyke