Isten Hozott Kedves Látogató!

Lélekcsepp:

Lélekcsepp: "Mint az esőre, úgy vártak rám, és szájukat tátották, mint tavaszi záporra." Jób 29,23

2010. november 14., vasárnap

Az én konfirmálásom

Szabó Beáta vagyok, és Budapesten lakom.
Székelyudvarhelyen születtem. Szüleim, mindketten Városfalváról származnak. Három éves voltam, amikor Budapestre költöztünk. Szeretem Városfalvát. Ha csak lehet minden alkalmat kihasználok, hogy hazajöhessek. Szüleimmel úgy döntöttünk, hogy itthon fogok konfirmálni, aminek nagyon örültem.
2010. június 20-án konfirmáltam a városfalvi unitárius templomban. Budapesten kezdtem el tanulni a Kátét, és a konfirmálást megelőző héten, Városfalván fejeztem be a felkészülést. Hárman konfirmáltunk ebben az évben: Gedő Ágnes, Gedő József, és én.
Aztán eljött a nagy nap. Izgatottan vártam, hogy mi lesz. Szépen felöltöztem székely ruhába, és elindultam a templomba. Helyi szokás szerint a templom előtt gyülekeztünk, a konfirmálok, és megvártuk a tiszteletes urat és együtt mentünk be az ünnepélyre. Az elején nagyon izgultam, de szerencsére minden rendben ment.
A konfirmálás emlékére, ajándékba kaptunk egy emléklapot, egy énekeskönyvet, és egy táblát, amelyen az unitárius egyház címere látható.
Az első úrvacsora vétellel az Unitárius Egyház önálló tagjaivá váltunk.
A konfirmálást sosem fogom elfelejteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése